Quantcast
Jump to content

ladyrini

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

72 Rookie

About ladyrini

  • Rank
    Fan Level: n00b
  1. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Why LSK is underrated in S. Korea? Anyone knows? I think he gave his best in MA and deserved to be on the awards list. He ever mentioned in Healing Camp that women who worked with him always got the recognition. Just unfair.
  2. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Yass...pls to anyone with heart of gold help us by translating what these cutie pies said.
  3. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Couldn't agree more. I believe after doing MA, our PDH aka LSK could be a number 1 actor in Korea. Can't wait to see his new movies where he will be showing us something different. Yes, after all this time, finally someone as MA's director had the gut to cast him in the role which is different than any roles he had been potrayed. Personally, I love seeing him act like PDH because his charisma is just mesmerizing.
  4. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Hahaha...okay, I was so wrong to ask that. No offense, guys But seriously, I had watched LSK's movie "Paju". In this movie, he potrayed a man who loves his sister in-law deeply and I tried to compare with his role in MA. All I can say, MA is his best acting 'till date. His pairing with IU is absolutely the best. What do you guys think? Has anyone watched that movie?
  5. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Out of curiosity, which pairing do you like best : LSK & IU or LBH & Kim Tae-Ri?
  6. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Just wondering. He also reluctant to talk to Yoora and still maintain a distance with her. Does it the same feeling like when he avoid to meet or to connect with JA? I mean why he treated Yoora the same way like JA at first? I know this is super random question, but I just don't like they potray him also shy with her till the end. LOL
  7. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    I've always wondered about this drama's influence in Korea itself. Do they finally admit LSK & IU are a great pair on-screen and ship them also like us in here?
  8. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Good point. In this matter, I'm positioning myself as IU, so I don't have any problem when she romancing other actors. I think I can't stand to watch LSK acts lovey-dovey with any other younger actress (in the same or below IU's age) after MM's era. What a weird feeling, tho. I guess this happens when you become a delusional shipper. LMAO
  9. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    To be honest, if one day LSK gets to act with someone younger as IU or anyone else with this kind of "MM chemistry" or even filled with sweet scenes, then I will be jealous to the max. In my mind, I can only imagine LSK with IU. Omg, I just fell into the rabbit hole. Help...Hahaha!!!
  10. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Yes, every country has different rules when it comes to on-screen romance, but they shouldn't make it obvious when it comes to IU 'coz she needs to hone her acting skills by pairing with LSK . Btw, thanks for sharing!
  11. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Does anybody know exactly why people in Korea refuse LSK and IU pairing in MM? Because I found that weird since in Mr. Sunshine, the leads with huge age gap even have sweet scenes.
  12. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    @h2ogirlOk, thanks so much @sadiesmithOh, ok, thanks so much for the explanation. This is my first time watching KDrama with strong chemistry between lead stars with huge age gap. I don't know if because they worked for the first time or they really have it. Also, I watched some of LSK dramas/movies and realize his chemistry with IU is kinda different (more like the feeling of love is real between them). Hahaha..maybe it's only my imagination
  13. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    @sadiesmithI saw the short clip above (from twitter handle : @tp_littledream) interaction between LSK and LJE. Do you know where they get that? It's likely from broadcasted interview, right?
  14. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Is part 2 the last part of their interview? Also, I knew they had broadcasted interview for Mnet Japan, but where we can find the full interview? I hope some of you guys want to share the link of full broadcasted interview. I'm super curious mainly because LSK and LJE looked so cheerful in answering the questions.
  15. ladyrini

    [Drama 2018] My Mister, 나의 아저씨

    Where can I find the full-taped interview from Mnet Bang (picture above depicted LSK and LJE answered the questions)? I'm curious about the questions which had been asked to them. Please help me, guys
×