deadorblack

Members
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

230 Idol

About deadorblack

  • Rank
    Fan Level: n00b
  1. @MaysoonD Apologies for being unclear. I wanted to find out I how those fans would get a copy of the photo after it was taken. It wasn't quite clear how fans can access the photo - via email link? Fb photo download? @noname111. If you get selected, hopefully you will in the Centre standing next to him!
  2. First time poster here. Apologies if this is a noob question. Any SG fans who attended yesterday's FM know how those selected for the group photo can get a copy of the photo taken?
  3. Sorry, noob asking. Why would this mean there's nothing between them?
  4. Thank you @JaneyBaeand @seasons32! I tried Googling but couldn't find the answer. Now, question is to buy or not to buy the books and attempt to do a JaneyBae...
  5. @JaneyBae. You read the book with Google translate?! I applaud you. Side note : Anyone knows the difference between book volume 1&2?
  6. Wheee! I love it that we have a few silent lurkers come out to post after the break up news! Welcome everyone
  7. @ChunSungIm. Re: Your video in spoiler. It begs the question of why they had to choose that shot of GY at 2:14.... Marking his stamp of disapproval but just gotta grit his teeth until official news is out..?
  8. @madmonikaI wish I could like your post many more times! Thank you for that gif of GY jumping up and and down.
  9. I made the mistake of reading the comments. Oh gosh, such a downer at the start of the work day. That's why I love you folks here. Incredibly level headed and respectful fans. @ChunSungImI also doubt GY would announce his dating life. Whatever it is, I hope they'll both decide what's best for them. And if wedding announcement does happen, all of us will definitely be jumping up and down for joy! Since I'm a noob in creating gifs, I'd like you to imagine GY jumping up and down in that BTS scene of him "freezing" YSJ.
  10. @madmonika, @innerchildthank you for your respective explanations! Let's hope for more good news for our couple!
  11. Just curious. Did GY's management issue similar statements previously to dispel rumors of him being linked with anyone?
  12. Welcome @mariexcara!! I've been fortunate to only know about this soompi thread created by the lovely @JaneyBae. You all have shown me how considerate you have been and this warm and positive community is giving me the fuzzies. I'm so happy!
  13. @MAROSA_JIN. Thanks for the links. Just wondering why our couple isn't up for Best Kiss.. There also should be a Best Intense Look of Love category. Kinda belated but better late than never. Many many thanks to @JaneyBaefor sharing with us the IG account and checking its authenticity. @reyna123how can I forget to thank you. Duh! Thank you so much for the wonderful video! It was very nicely made. Love your transitions and the interspersed drama dialogue. Make me wanna find the time to do my own edit.
  14. @seasons32. You ordered the D cut? Can I pretty please request you to organize a viewing, ahem, with us poor souls who won't get it. We need our GongGo fix! (BTW, thanks for the app tip. I can finally properly tag you!)