Sign in to follow this  
Followers 0

Face Size

506 posts in this topic

Posted

what's yours?
many people have been saying how length may not be the only determinant to a small face but i don't exactly know how to measure the width (i think it'll get too complicated) haha so i guess we'll just stick to length. but now that i think about it, i do agree that width probably has a bigger role in determining whether or not your face is "big" or "small"

so having a small face in Korea is the same thing as the sharp straight nose, big eyes and pale skin (they all want it). Most Korean female stars, who are known for their beauty) all have small faces such as kim tae hee, ivy, song hye gyo, GO AHRA, etc. I guess this is a plus in Korea because most Asians have big heads or big faces and it's rare to see someone who doesn't and i've noticed this. BUT remember people, big heads or faces are not automatically ugly!! you guys are all beautiful =) but i just want to see what your face size is. i don't have the materials to do mine now so i'll post my result later.

so what is your face size? measure it from the top of your forehead to your chin in cm!

like this!

Go Ah Ra

52fsmbl.jpg

67mws46.jpg

image credits to POPSEOUL

another one! hahaha this is fun =) what is the length of your legs? measure this from the feet to your waist =) (or someone correct me on this to make it more accurate.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

she has a small face...

my face is 18.5 cm lol.

edit--

i measured again and i got 19 cm instead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

19 cm is considered small? I always thought that was normal.

*goes and gets measuring tape* I'm 19 cm too! I don't get what's so special about the size of your face. It should be how you carry yourself!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

my face measures 19 cm.

my mom and i actually think that a bigger face is better looking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

hmm...i never measured my face before.

*goes and measures*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

18.5cm

i actually like rounder faces. their cute.

ara's face is so small :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Ummm mine's 18cm but it seems so much bigger than Go ara's... maybe cuz her face is skinny cuz I don't think the length of it really matters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

what the heck I got 16 cm T_T;;

my face is big but my.. head is small hahah T_______T

nuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

19 cm

is that big?

haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

mine is 18.5..about the same size as hers....but wtfuh i always thot my face wus huge~! o__O

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

18.5cm=face.. I HAVE A HUGE FACE *tear*

and my legs are 85cm-90cm... it is hard measuring legs. I measured from my HIPS TO MY FEET NOT WAIST. Because your waist is like way above your belly button

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i'm 19 cm...which makes me think that go ara's face is not unusually small, just average. so probably her face just LOOKS small...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Just be happy you don't have this face:

a03.gif

jkjk. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i got 16...

lol i dont even wanna know about my legsXD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

yay im 19cm hahahah i'm at ara's level :o~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

TOO BIG. I KNOW MINE IS HUGE

19.5-20cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

this is so funny I've never measured my face before, korea has too many weird standards for beauty. If you're pretty you're pretty. I don't think one face shape, face size, waist size, calf size, whatever other things you measure on your body makes a person pretty, beauty shouldn't be a specific standard... Mine is 18.5 cm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Interesting .. o_o

mine's 19 cm, I always thought I had a big head >_>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

my face is 19cm..but i think i have a big face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i have a long face x_x; 20 CM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0