Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Watching Porn With Your Friend Of The Opposite Sex

78 posts in this topic

Posted

if you're close friends with a person of the opposite sex, would you watch porn with him/her if:

1) he/she's single?

2) he/she already has a gf/bf?

and what do you think of close friends of opposite sex watching porn together?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

1: if she offers

2: if she offers

Though, porn is boring, there's no story.

What's the point? I'd rather watch some anime with a friend of the opposite sex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Why would you do that?

You can't have your private time then.

Oh you mean you want to lead to THAT.

I see............................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

1. If she accepts

2. If she accepts.

I think its fine. You get to practice out the new moves you learn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

uhh no to both (ESP. if he has a gf), why would you do that?? it's so fake and boring, it's not like you're watching a movie or anything. and it would be awkward when you're sitting there and the guy pops a boner <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Why would you do that?

You can't have your private time then.

Oh you mean you want to lead to THAT.

I see............................................

lmao! i think that's what they mean too. but you never know, they might just have a voyeur fetish? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Hahaha this is a funny topic. If I was really close with a guy friend which would be a miracle. I prolly won't participate in an activity that they immerse themselves in daily and jack off too. Like seriously, that is like the number one thing to make an awkward moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

probably not. lol

to both

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i wouldn't. a friend of mine (opp. sex) and i watched a movie together that had a nekkid scene and that was awkward enough. watching porn and bonding? == that's just crossing the line

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

lol why does it matter

if they instigated id be down to watch

but that's under the pretense that i'm not dtf

is 1 and 2 assuming that he is dtf?

because i am not dtf.

so yeah, sure to 1 and 2

OH but if i liked him

and i was down to swoop.

then yeah i'm down still HAHA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I dunno. I'd find that awkward.

But maybe that's because I'm in a RELATIONSHIP.

I watch with my boyfriend though, for laughs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I wouldnt mind if its a guy I am cool with.

If they want to watch it with me, then go ahead, I won't go "EWWW! PUT THAT AWAY!"

I'll just be chill about it. Porn doesn't really affect me. Maybe it's because I don't like to watch it since I don't like spyware and I just simply aren't fond of porn. But to me, it's just like talking about sex. Nothing bad. I do talk about that subject because my guy friends are so open with themselves. They tell me what's hot and not O__O.

If it's someone I'm not close with, then I'll be like O______________O; bye.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

lmao! i think that's what they mean too. but you never know, they might just have a voyeur fetish? :lol:

x-X' wouldn't it be voyeurism if you and your mate went around the neighborhood + peeked through windows of people doing it?

porn is just... X-x' hm.. erotic material.

_ but to the topic. lol. didn't they do that before internet porn? well. like sneaking drugs. between the guys anyways. now it's all enjoyed in free availability + privacy. no need to view together, unless you had to.

i don't think any guy would watch porn with a female who was strictly friends [a female who is strictly friends, to a guy, is a female he does not think of in that way].

x_X' unless he just wanted to freak her out, had put bets on her reaction and/or was asked to introduce/educate her about her new job at the adult store you worked at.

_personally. no. awkward + hardly enjoyable. o_O' i don't even like watching anime with friends. it just impairs my attention to the fantasy/story.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

1. if i like him

2. if i like him

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'd only do that to turn the girl on, and I'd take advantage of that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I'll find it weird to watch with a frd of the opp sex '_' bf is fine

and other girl friends is fine, but just a frd? Abit eh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

UMM OK OK I NEED TO ASK YOU GUYS SOMETHING!!

I have a bf....

and me and my friend (who is a girl) went over to a guy-friends house... all 3 of us spent V-day together all 3 of us as friends

(my bf was in Asia)

my girl friend said she forgot something at her house and went to go get it (it was our v-day chocolates LOL)

and so me and my guy friend were just there.. he layed on the couch and just turn on porn...

WHAT DOES THAT MEAN?

And when our friend came back he changed the channel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

  • *It would be odd, x______x.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

1. if i like him

2. if i like him

what she said

UMM OK OK I NEED TO ASK YOU GUYS SOMETHING!!

I have a bf....

and me and my friend (who is a girl) went over to a guy-friends house... all 3 of us spent V-day together all 3 of us as friends

(my bf was in Asia)

my girl friend said she forgot something at her house and went to go get it (it was our v-day chocolates LOL)

and so me and my guy friend were just there.. he layed on the couch and just turn on porn...

WHAT DOES THAT MEAN?

And when our friend came back he changed the channel

it depends. He probably has some feelings for you, but how does he act usually towards you? if he flirts with you regularly, etc, then he's interested in you. If not, then maybe he's just really comfortable with you and feels that he can watch anything with you, including porn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Uh.. definitely not to both. Is it just me that has like a phobia of porn? Must have something to do when I was like 11 and it appeared out of nowhere on the screen, that definitely scarred me :(

Share this post


Link to post
Share on other sites