Thread for Girls!

6,611 posts in this topic

Posted

discuss menstrual issues etc NO SEXUAL EXPLICIT POSTS ALLOWED
Because guys wouldn't understand what girls have to go through! I hope you girls help each other! melkimx edit: okay, guys may not be owned for entering (which is something we can't actually prevent), but they will certainly be given a warning for replying. so make that a rule: no guys may reply in this thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i don't really understand the purpose of this thread.

can anyone explain to me?

do we have to ask questions when we have problems and stuff?

if it is, then i like this thread. hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

^ i guess it's for us to post embarassing questions that we don't want guys to know about =P ... ie "what happens down there when _______?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I think some guys would feel curious and still enter.. haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I like it.....it is cool!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I think some guys would feel curious and still enter.. haha

lol yea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I agree with bunnylicious heh. Anyway, I don't have anything to ask yet.. =p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

This is a pretty good idea, I guess.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

um.....................................................

hahaha I don't know

but good idea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

this got pinned? this is so sexiest! hey im a guy and i pms too.. =(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I agree with bunnylicious heh. Anyway, I don't have anything to ask yet.. =p.

haha same here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

some one start a topic!! otherwise this topics useless.=]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i think this thread is for the girls who've in the past started topics explicitly stating that they want to talk about something intimate w/o having guys intruding on the convo. i'm sure you've seen such threads; they're always ruined by some jerk coming in and deciding to crack an offensive joke about female anatomy or menstruation or the like. now any guy who does so here will receive a warning!

or if that's what strykers12 didn't mean, it's what i mean. i think it's a great idea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

this is just pointless cuz no ones starting any convos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

so did any guy get OWNED yet or am I the first?

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

LMAO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

haha i duno, i think this thread attracts too many guys. if the title was something like "lets talk about crackers!" i doubt any guy would enter. it's the title of "thread of the GIRLS" that attracts them. if we made a topic about tampons and pms then the guys would click on it. we ALL know you do, even though it says "girls only!"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Guys are such idiots.I do need help but not female anatomy related. I actually need help with something male-related. There's this one guy at my school that everyone wants me to date (I think they're hoping I'll calm down a bit if I have a boyfriend. I'm a bit crazy) and I know he likes me. He's one of my friends and he's great to hang out with but I really just don't like him like that. Everyone still thinks I should date him and they're constantly pestering me about it. There is a guy friend that I have that I do like and lately he's been a hanging out with me a lot more and being a flirty pain-in-the-butt. I think he's just goofing off because that's just how he is, that he also knows if he's nice enough to me, I'll give him enough money for a donut. I don't know what to do with the whole situation, any help?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

I don't get it ... guys can still click on this board if they want ... o_o;; they could read our conversations and not post but laugh about it. Hahaaaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Any do that erm.. Self Breast cancer check thing? my doctor told me to get into the mood..and do you use the Palm of your hand? or which part?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now