Sign in to follow this  
Followers 0

Super Lash By Apple.

406 posts in this topic

Posted

Possibly the best kept secret in mascara?
20-p3-lg.png

So my friend just told me about this brand and as make up junkies, neither of us had heard of this brand before. But she got one from her friend who said this brand is popular in Mexico and I guess is just starting to come to the states? Maybe not. But apparently in her opinion, the best mascara she has ever used. And she has tried all the popular mascaras; DiorShow, FiberWig, Greatlash, etc etc. And none of them seemed to live up to the hype. I didn't think they did either so I just gave up trying to find a good mascara because they all weigh my lashes down and and my lashes are too fine to hold a curl for too long. So she tried this brand, and it hit ALL the right marks. It volumizes, lengthens, curls, holds, EVERYTHING. And it's made with natural oils that you normally wouldn't find in mascaras like AVOCADO oil. And get this... it's only $2.50!!!

I'm pretty much sold. But I still want some opinions. Has anyone tried it before? Any particular major drugstores I can find it in? I seem to only be able to find it online for now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i have never heard of it but sounds great, interested to hear what people have to say about it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

where is it sold online? o_________o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

^lol i cant even find it on ebay

i wouldnt mind buying a bottle to try if its that cheap =/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Oh, cool! Its cheap and has avocado oil @__@

Wow. I wanna try it now.

lol make someone do a survey on it :3

the shipping is so pricey T_T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

OMG MY FRIEND USES THAT and she's latino,

i always ask why her eyelashes are mega long and she shows me that TUBE!

i want i want T^T

ooh here for online orders! ( shipping a pinkberry though =_=)

Perfume station (super lash by apple)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

wow!!! really ??

i really want one if its cheap!!

hope they sell it online

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

omg the international shipping price is CRAZY!!

$40 for first item??!!

lucky US residents -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

LOL! interesting.

they sell these at this one store all the time.

and everytime i went there..i'd look at it and think to myself, its no good because its so cheap.

haha maybe i'll buy one next time(:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i'm on a neverending search for the holy grail mascara lol i'm definitely gonna try this out and maybe even start a survey on it so if youre interested just post in my survey thread

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

sounds good! :D is it only sold in the US?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

:D the bottle looks cute too~

too bad i dont usually use mascara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

D: I wanna try..even though i dont use makeup.. i'm trying to learn though lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Oh wow... yesterday when i was shopping at the mall i saw this mascara..

I was afraid to buy it since its packaging is not that great xD...

now i got to go back and buy it lol..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

It sounds really good! i want to try but i cant get hold of it :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Damn this ebay-seller, the mascara costs $2,50 in the US and she sells it for $ 8 or so x(

i'm on a neverending search for the holy grail mascara lol i'm definitely gonna try this out and maybe even start a survey on it so if youre interested just post in my survey thread

... This is a really dumb question, but I've always wondered what it means when somebody said "I wanna start a survey on it". I always thought of a survey as...a poll...or something like that '____' Can u explain this to me?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

OMGGGGGGGGGGGGGGGG I WANT TO TRY IT!!!! ahHHHHHHHHHHHH!!!

only 2.50? goahhh sounds way too good to be true..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

i dont really need it but i would buy it if only for the bottle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0