Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

"Kawaii Ulzzang" Boy

TerataTerata Posts: 42Member
edited July 2012 in members 411
Ulzzang Mayhem!!
Welcome to my 411!
image

Name:  Terry Terata (寺田竹中  )
Country: USA, California, 
Ethnicity: Japanese, Thai, and Chinese
Relationship Status: Taken
Age:18 
Occupation: Student, and Waiter
Hobbies:
Cosplay and KUC  

Why is this title called Kawaii Ulzzang Boy? xD 

Well if you guys are familiar seeing me online, it's because I am from a facebook page called Kawaii Ulzzang Contests. ^_^

http://www.facebook.com/OfficialKUC 

If you guys are interested in becoming an online idol, here's your chance to enter and like the page! 
 
Likes:
Anime
Manga
Asian Street Fashion
Kpop
Jpop
Cosplay
Fobs
Asian washed Caucasians 
Asian washed Asians
Ulzzang 
Gyaru
Gyaru-o
Visual Kei
Lolita


Dislikes:
The smell of Indian Curry >_<
Heat
Large of groups of people (scary..)
Sunlight
Fakers


Photos Of Me


Me bein a weirdo xD
image


Photoshoots

image

image

Jrock Cosplay Shoot

16av145.jpg


Yes.. I'm addicted to chocolate and candy..
16mjbl.jpg


This is my secret weapon that I can't ever lose O__O
6596o5.jpg 

Terreh stache
image


Playing around with instagram editors xD
jktvuc.jpg


Me and my Baby :]
image
image

Us in cosplay at Fanime
image

My baby in her Doll Coat
28bbk2q.jpg

Photo shoot for senior ball :D
image

Crazy Dr. Seuss Hair xD
image

Baby going for da "seckse look" xD
image


Me and Kei Cosplaying-ish 
2954fif.jpg







Feel free to add me on Facebook, my friend list is a bit too full.. D: but you can always subscribe to my public updates! for more pictures of my life and more about me ^__^

Also, if you have any questions feel free to ask me or Kei on facebook.
 


Or follow me on Tumblr! I always usually post pictures of things I like, or crazy Japanese things. 
I also blog about my life :D

Facebook

Tumblr



My Facebook 

My 411 (Come say hi!)


thisismyvChandler Dictado
«1

Replies

  • moo_lahmoo_lah Perth, AustraliaPosts: 421Member

    IDOL

    edited April 2012
    It's nice to meet you, I'm Laura :)
    Hahaha we have a lot in common Terry!
    I was always into Japanese stuff, I don't know why. Never really got into the Korean buzz.

    Kei is so cute by the way! I love her hair :3

    ...and totally just added you on Facebook since I'm a creeper too.

  • AimeeeeeeeeeeeAimeeeeeeeeeee CSU FresnoPosts: 411Member

    ROOKIE

    you and your girl are so cute together!!! :) 
    Imma tumblr stalk you, is that ok? :) lol
    Im an adopted Korean, so im totally white wash ^_^ 
    I love your hair btw!
    411 <--- Come say hi! :)


  • ThiiiThiii Posts: 16Member
    Hello Terry, my name is Thi, nice to meet you.

    you and your girlfriend looks like celebrities!! XD 
  • TerataTerata Posts: 42Member
    Aimeeeeeeeeeee wrote on 25 April 2012 - 07:20 AM:

    you and your girl are so cute together!!! :) 
    Imma tumblr stalk you, is that ok? :) lol
    Im an adopted Korean, so im totally white wash ^_^ 
    I love your hair btw!



    Haha thanks!! Kei's best friend is also Korean who's adopted by a Brtish family ^_^

    moo_lah wrote on 25 April 2012 - 06:11 AM:

    It's nice to meet you, I'm Laura :)
    Hahaha we have a lot in common Terry! 
    I was always into Japanese stuff, I don't know why. Never really got into the Korean buzz.

    Kei is so cute by the way! I love her hair :3 

    ...and totally just added you on Facebook since I'm a creeper too.



    Haha i love both xD Most of my friends are really into Korean stuff so I really got into it as well :D
    nah don't worry I think I'm probably a creeper as well.



    Thiii wrote on 25 April 2012 - 08:01 AM:

    Hello Terry, my name is Thi, nice to meet you.

    you and your girlfriend looks like celebrities!! XD 




    Nice to meet you too ^_^
    haha.. that;s funny xD first time I've heard that.


    My Facebook 

    My 411 (Come say hi!)


  • anothermixedfobanothermixedfob hey look! its a FOB ;]! MA, BOSTON&#33;Posts: 358Member
    hehehe fobs :D ♥ I like~~
    HI
  • rilakkumamintrilakkumamint Posts: 1Banned
    Hello :) nice to meet you! I really like your hairstyle~
  • AimeeeeeeeeeeeAimeeeeeeeeeee CSU FresnoPosts: 411Member

    ROOKIE

    Terata wrote on 25 April 2012 - 09:12 AM:




    Haha thanks!! Kei's best friend is also Korean who's adopted by a Brtish family ^_^





    thats relly cool! That feeling i get when i meet another Korean adoptee, its hard to explain! Its so cool, tho. ^_^ I dont meet too many becuase where i live the asian population is mainly flip or hmong lol~ 
    Ive been looking at your tumblr lately, and i must say, I love it! Its so colorful and cute, it makes me want to copy all of the hairstyles and get a cat. ^_^ kkekekeke >:P
    411 <--- Come say hi! :)


  • jinchillajinchilla Posts: 89Member
    Sup Terry. My name is Jin. Nice to meet ya. My hair is not cool like yours but yea :P ha ha
  • DanilloDanillo Posts: 139Member
    HI terry Hehe cool pic love you hair :)

    im jalus on it ^^ :(

    Cute pics :) have a nice day
    411
  • leehyori2leehyori2 donut king supports KONY 2012! Posts: 395Member
    hello sir! do you like donuts?
    nice hair colour terry :)

    could you reply here pleaseee
  • pho-kingAMAZINGpho-kingAMAZING Posts: 33Member
    OH WOW how long does it take to get your hair to stand up like that?? 
    Nice to meet you Terry, Im Zhuo :D

    Terry is such a unique name, its cool~
  • TerataTerata Posts: 42Member
    pho-kingAMAZING wrote on 14 May 2012 - 08:34 AM:

    OH WOW how long does it take to get your hair to stand up like that?? 
    Nice to meet you Terry, Im Zhuo :D

    Terry is such a unique name, its cool~


    Haha thanks Zhou! I cant leave my house with this! 
    6596o5.jpg
    HAHA i use Got2B!! :] 

    leehyori2 wrote on 05 May 2012 - 07:35 AM:

    hello sir! do you like donuts?
    nice hair colour terry :)

    could you reply here pleaseee


    LOL I like Crispy Creams only ^__^
    But I could eat basically anything chocolatey :]

    jinchilla wrote on 02 May 2012 - 11:18 AM:

    Sup Terry. My name is Jin. Nice to meet ya. My hair is not cool like yours but yea :P ha ha

    Haha nice to meet you Jin! Cool name btw! Haha nah, everyone has unique hair :D

    Danillo wrote on 05 May 2012 - 06:05 AM:

    HI terry Hehe cool pic love you hair :) 

    im jalus on it ^^ :( 

    Cute pics :) have a nice day


    Thanks man! Your hair's also pretty awesome as well! :D
    My Facebook 

    My 411 (Come say hi!)


  • Irony. Irony. ~ Fly to the Sky ~ HeavenPosts: 8,354Friend of Soompi

    IDOL

    I was like .. this guy looks awfully familiar ... and then...
    A friend showed me your couple pics a week ago :3 hai~
    revised.gif
    b224a7e21.png
    Don't cry bcuz it's over, Smile because it happened || Facebook || 411
  • dot.dot. Posts: 513Member

    IDOL

    Hey my mum's name is kei :D hahahah 


  • thisismyvthisismyv 自由の戦士 Santa Clara, CaliforniaPosts: 2,344Member
    edited May 2012
    Hey Creeper! ;P

    OH SNAP you guys are going to Fanime?? :o (CREEPERS UNITE!) Maybe I'll see you lovebirds there. ;D You two are SO flipping cute btw! <3

    Nice to meet you btw! XD
    keyblog.jpg
    circle lenses + beauty reviews + life + food decootomedojo731.gif

    [411] Review Circle Lens [dot] com
  • TerataTerata Posts: 42Member
    thisismyv wrote on 16 May 2012 - 05:32 AM:

    Hey Creeper! ;P

    OH SNAP you guys are going to Fanime?? :o (CREEPERS UNITE!) Maybe I'll see you lovebirds there. ;D You two are SO flipping cute btw! <3

    Nice to meet you btw! XD



    OMFG YOU'RE GOING TO FANIME?!!? ADD MEEEEEEEE
    My Facebook 

    My 411 (Come say hi!)


    thisismyv
  • TerataTerata Posts: 42Member
    Irony. wrote on 16 May 2012 - 12:55 AM:

    I was like .. this guy looks awfully familiar ... and then... 
    A friend showed me your couple pics a week ago :3 hai~



    haha where did your friend see me? xD

    chindayy wrote on 16 May 2012 - 01:51 AM:

    Hey my mum's name is kei :D hahahah 


    haha what race are you guys? :D
    My Facebook 

    My 411 (Come say hi!)


  • Irony. Irony. ~ Fly to the Sky ~ HeavenPosts: 8,354Friend of Soompi

    IDOL

    pretty sure it's from KUC :P
    revised.gif
    b224a7e21.png
    Don't cry bcuz it's over, Smile because it happened || Facebook || 411
  • Irony. Irony. ~ Fly to the Sky ~ HeavenPosts: 8,354Friend of Soompi

    IDOL

    pretty sure it's from KUC :P
    revised.gif
    b224a7e21.png
    Don't cry bcuz it's over, Smile because it happened || Facebook || 411
  • AraykuArayku Posts: 125Member
    Hellooo ^^

    your hair looks so.. fluffy? I don't know xD but I like :D
    (I have been creepin over your fb profile yes heheh :blush: think I'll follow you on tumblr as well, just so you know foodalways is my account name)

    How long have you been with your girlfriend? I'm part britsh/scottish too :D
«1
Sign In or Register to comment.

Who's Online in this Forum 0